I'M ALL HERE, PEOPLE

September 14, 2013

Beauty review: MOD Paradise

Assalamualaikum, Hai hai! 

Whettttt, MOD Paradise? Apakah itu? well my lovely readers, saya nak share satu tempat yang sangat best untuk anda yang lawa, kacak diluar sana itu yang sangattt meminati kecantikan dan very-the-particular-person when it comes to penjagaan tangan dan kaki. Alah, yang nama english MANICURE&PEDICURE tu! 


Honest speak, saya bukan jenis pentingkan penjagaan tangan dan kaki. Saya sangat the-very-particular-person when it comes to product kecantikan muka. Yup, muka bagi saya penting. Sebab impression and appearance yang memuaskan, yang memberikan keyakinan diri sendiri bermula dari muka <- THIS IS MY OPINION. idk about others, everyone ada differents kind of thought bila cakap pasal confident. hell yeah, this is my blog, so saya luahkan apa sahaja yang terlintas kat kepala  :)

MOD Paradise is a place where you can pampered your beautiful hands and legs dari kepenatan bekerja tak henti-henti, and also sesuaii sangat pada mereka yang sukakan arts berkaitan dengan kuku. Serius, servis mereka sangat best okay!


  
Saya sempat snap sikit je suasana dalam shop ni sebab servis dorang laju, dapat customer terus taknak lepas tangan, committed buat kerja 100%! Tu yang I suka  



Ini first time saya buat mani&pedi, 5 months ago. Picture taken from MY INSTAGRAM before nak flight pergi UK. Excited sangat, bercuti dengan kuku cantik, shining, bersih   

This is my second time pulak. 



Picture taken from MY INSTAGRAM too. For me, ber'manicure' ni ibarat amalan sunnah je lah untuk le family nak berias sebulan or dua bulan sekali. Plus, kekilatan kuku after manicure for me, tahan almost a month which is sooo good! tak rugi RM28 untuk sebulan.

Ini bahan-bahan yang mereka guna masa kilatkan kuku. Entah boleh baca ke tak hangpa semua lol :P



Nampak tak! haha

Ada exfoliating cream, plug wire,  hand cream, glittering and moisturizing cream, nails oil etc. Actually, saya tengok based on apa yang saya rasa betul masa amoi cantik kat depan buat kerja dia, nama product tu semua pakat hentam je lol

So, hasilnya....



Jeng jeng! this is my third time, *tangan kanan jugak jadi model manicure sebab I kidal, tangan kiri sibuk snap pic* bermanicure di tempat yang sama, which is MOD Paradise :')

What I love about them?

:Convenience atmosphere
:Very nice workers, takdak layan macam malas malas, semua friendly 
:Long lasting *kekilatan kuku, kalau untuk kuku kaki, almost two months! wowww
:Reasonable price, both tangan and kaki rm68. best kan!

You guys can check them at their FACEBOOK PAGE try lah buat treatment untuk sekali, confirm nak datang lagi lepas ni! GUARANTEED!

P/S: Sekali sekala, kena juga manjakan badan. Takkan muka saja nak cantik, tapi badan tak terurus, tak best lah kan. hiks :3

Lots of love,
Miss A :)