I'M ALL HERE, PEOPLE

September 21, 2013

Glittery and Crumple

Assalamualaikum, Hai loving people!

Al-Hamdulillah, pada sesiapa nakkan product kecantikan dan pencerahan muka dan badan, PUTIH PERMANENTLY. sila lah click my mail button. You won't regret clicking it :)


ADS END.

Hehe, sekarang ni, apa-apahal promote dulu blogshop saya. Yelah weh, nak tolong mereka yang tak ada INSTAGRAM untuk usha product whitening terbaik abad ini *ewah, ayattt!* 

Well, berdasarkan entry yang lepas, I did mentioned pasal my favorite tudung. My favorite, wide and crinkle shawl collections. In shaa ALLAH, hari ni, nak promote lagi another shawls yang best best untuk korang nak pakai. Anddd at the same time, menambah berat lagi beban kat almari hangpa sume. errr :P

*pedulikan, pedulikan! kita nak tolong orang bur'business', that's why kita KENA beli barang depa <--ayat pujuk diri sendiri*


Hah, pada mereka yang minat dengan tudung style glitter, lip lap oberrr, you guys should check this out! Actually, saya tak pernah langsung ada shawl glitter and saya juga tak berani nak try pakai sebab rasa macam gewdicks >ini semua poyo -.-'< But, overall, saya suka. Material knitted shawl senang dibentuk kat muka and very wide

HONEST OPINION: for the beginner like me memakai this kind of shawl, memang satu experienced yang mengujakan, and also saya rasa, my face look a lil bit slimmer *kot* bila pakai shawl cenggini and my face jugak looks different. Different macam mana?


Taken from my INSTAGRAM. SEE, SEE macam ni hah. weird kan muka saya. or maybe saya yang tak reti nak style kan tudung ni. K

One of the best glitter shawl, but I will not going to wear this for further period sebab saya jenis suka material viscose. But, it's worth to try something new! hiks

INSTAGRAM: SIZZLES_PRITEE (shawl and hijab online seller)
FACEBOOK: www.facebook.com/sizzles.pritee

Next, pada my lovely readers yang suka wide, crinkle, crumple, wrinkle and sewaktu dengan namanya which is, tudung konyok! this is one of the perfect online shop for you :)


THE ORKEDEA *greyish crumple shawl*


ANNEROSLEN *mustard crinkle wide shawl*






 THE ORKEDEA *electric blue crumple shawl*

Pictures of me wearing crinkle/wrinkle/crumple shawls! saya sayanggg semua shawls saya and I gotta say, my addiction over these shawls will never end sebab I love it very much, every bits of it ❤ :')

INSTAGRAM: AnneRoslen
FACEBOOK: www.facebook.com/anneroslen 

CLICK HERE for more details pasal shawls AnneRoslen.

INSTAGRAM: TheOrkedea
E-MAIL: theorkedea@gmail.com. sorry, the sellers tak ada FB.

I hope you guys enjoy reading this entry, especially for my dolls yang kat luar sana masih mencari-cari shawl lawa cantik best dan ingin menambah shawls collection. Just Like Me :3

If you guys want me to advertise any blogshop pasal shawls, accesories and beauty, do email me one!

Business mail:aimi.ibuputih@hotmail.com

Lots of love,
Miss A :)