I'M ALL HERE, PEOPLE

January 14, 2014

Product review: Seruzad black-off clear

Assalamualaikum, Hai babes!

I just spent, like almost a day with my precious family and have fun bought drawing stuff too today! Yeahhh, saya memang suka melukis, tapi saya tak pernah tunjuk pun lukisan saya. K lah K. Memang dulu pernah upload kat blog ni, but my artwork *ececeh* more on anime and wardrobe. Try scroll entries lama. 2011 tak silap *kalau rajinlah kan* Tapi itupun biasaa-biasaaaa je punya draw. Now, Al-Hamdulillah, nak committed with my passion, my love baby boo which is DRAWING! I'm also dah reti doodling. I know, I'm no good and talented like others, but whatever. I just love draw, LOL  



Fine lah. Tukar subject and focus on title kita ya kawan-kawan :3 If you guys ever read about this entry >>CLICK HERE<< bagus lah! Sebab entry kali ni pun related dengan product MEIKO JAPAN which is, Seruzad! Man, kalau nak tahu, MEIKO ada 4 product yang saya rasa, sangat famous which are; Naturactor, Hi-Care, Octard and Seruzad. Dulu saya menggunakan sabun Naturactor dan Hi-Care for antiseptic sebab kondisi muka dulu sangat teruk. Now, muka dah okay cantik dan glowing bila pakai TABITA. Boleh >>CLICK HERE<< untuk baca ya :3



'Aik? kenapa lah Aimi Nursyameem ni still pakai SERUZAD even hang tu dah pakai TABITA?'

Muka saya ni memang jenis cepat keluar blackhead. Sometimes, pakai TABITA tu memang tak dapat nak hilangkan blackhead degil kat muka especially area pipi or blackhead yang sangat dalam dikulit muka. So, saya gunalah Seruzad ni, all I can say is, THIS THING ROCK MY WORLD, BABY!



See? colorless kan? hiks!

What I love most about Seruzad black-off clear:

YANG BEST >> Liquid form COLORLESS. Korang just spread area muka and tunggu 5-10 minit. then, titiskan 3-5 air kat muka then gosok! gosok sampai keluar daki-daki, blackhead,white head kat muka korang tu. MEMANG BEST! Seruzad jugak free from any harsh chemicals, Tidak menyakitkan muka compared to pakai mask and tarik-tarik sampai menangis T.T Seruzad ni jugak bagus kalau beli whole set, tapi time ni saya beli sebab nak buangkan kesan parut dan jugak blackhead. Actually, after korang pakai Seruzad ni, terus korang rasa muka licin, bersih dan glowing. True story (;

YANG TAK BEST >> Harga Seruzad ni -.- Damnn, kalau beli dekat authentic shop, harga mencecah rm300 hoi! tapi, saya ada jugak survey,if korang beli online, murah lah, dapat around rm80-100. But make sure, beli dari authorized dealer MEIKO JAPAN lah ya.

I give 5/5 stars sebab Seruzad ni memang best! cubalah beli and try sendiri, confirm puas hati *amboi, berirama ayat dahku*

Lots of love,
Miss A :)