I'M ALL HERE, PEOPLE

May 27, 2014

Girls day out!

Assalamualaikum, hai lovings!

Besides being stress out due to my incoming final exams, *which is saya memang tak study sangat pun masa stay EMPAT hari di rumah sebab MALAS* so, technically, saya stress dengan buat benda lain. And sampai sekarang tak faham, saya busy stress untuk apa. K

I have several girls that I love and I know  Yes, kita dalam setiap phase dalam hidup, kita akan keep berjumpa dengan orang baru and kita buat kawan. Saya sangat salute dengan orang yang petah bercakap andddd actually, I can be like that when I'm with someone that I known for a very long time, like girlfriends. GF? If I was born to be super lesbian, These twins should be listed in my dream. LOLOLOL

Maaflah, saya bukan lesbian. But I think It's natural to have crush, regardless lelaki mahupun perempuan. Today I'm hanging out with my schoolmates + Girlfriends + frenzyyyy since sekolah rendah lagi. I'm really glad that we can meet and catch up some news and fresh gossips sebab masing-masing busy. Walaupun ada whatsapp, tapi tak guna jugak sebab dorang ni nombor suka sangat bertukar-tukar, aduhhh bajet hot bagai! -.-



Meet my Baes  ! Yang atas ni si adik, Syafiqah. Yang di bawah ni si kakak, Afiqqah. Saya memang selalu panggil dorang twinny because duhh, they are the awesome twin ever! Mereka lah kawan baik yang memang tahu perangai bughuk, huduh, kiut, clumsy, funny, bubbly personality yang pernah saya ada since school lagi. Bila masuk zaman U, my humor still ada. Cuma, entahlah. Dah hilang sikit 'kick' tu. Probably dah semakin tua, matang. YUP, MATANG. 22 tahun is consider as MATANG.


Between these two, saya rapat dengan Syaf sebab dulu kami satu class. Minachi atas ni dia budak pandai, ahead one class from us. Now, rapat with both of them because kitorang still jumpa masa solat terawih, masa study sesama dulu kat SMK St.Mary, Jalan-jalan pergi SM even dah masuk U. Now both dah further study di UiTM ambik course masing-masing minat. Ya ALLAH, bless both of them with enormous love and health. Serius, semoga mereka mendapat kebaikan dunia akhirat :')




I love this pic. Al-mak long lah ambik pic dari phone Lenovo Piqqa. Not baddd *thumbs up*



First time try makan kat Marry Brown. I never thought the foods are ridiculously yummy walaupun portion I bought sikit! No wonder lah si Syaf ni minat sangat MB! Will come and visit lagi in near future for casual outing with le fam. Oh yes, this Spicy porridge limited edition cost approximately rm5! murah kan! Hahhh, first time saya try MB, first time jugak lah guna kad pelajar siswa. Finally, ada jugak function mempunyai card tersebut LOLOLOLL

Hah, korang pernah try photo booth Purikura ni tak?






Gyaaaaa >w< serius, ni memang my first time jumpa photo booth Purikura and memang best dapat edit pics, dapat tulis text and my name in Japanese, stickers, and many more! Not to forget, kita boleh pick mana pic kita nak, the backgrounds, layout and others interesting tools too!

So, kira batak jugak lah tengok ni, sanggup kot kami bertiga habiskan 13 token = RM13 just for ONE keping picture. Dahek -.- 



13 token for this. Real worth it! kat sini boleh apply, kepuasan maksimum pengguna menghabiskan duit telah tercapai. It's so cute! And rasanya, lepas ni nak pergi photo booth Purikura ni alone and snap pic untuk selfie....erk erk erk



Movie date + Purikura's kawaii pic + gossipping around: HAPPINESS 

To my favorite twinzy,
I love you both, unconditionall
May ALLAH bless our relationship and walaupun jarang jumpa, jarang text, jarang calling, still the bonds is there. The friendship is still there. I will be there for you, just call out my name. In shaa ALLAH :)

P/S: Exam mood *TURN ON*

Lots of love,
Miss A :)